Friendly Friends

February 16, 2011

Guess How Much I Love Physics?


aku kan amik Sains.semester ni kena ambil pure Physics.aku memang minat Physics,lebih dari Biology ngan Chemistry tapi hakikatnya memang ni la subjek Sains yang paling tough!
bukti subjek ni tough:

 meja group aku tak pernah kemas masa dalam lab sebab kalut wat pengiraan.rasa macam nak tercabut kepala otak.

 tulisan jugak akan berubah menjadi hodoh dalam sekelip mata.

 yang paling best,aku akan pakai baju yang gloomy macam all black untuk mengelakkan diri dai dipanggil lecturer untuk menjawab soalan Physics yang killer!

masa sekolah,aku memang semangat gila time subjek yang satu ni.dahla cikgu best,Mr. Lim Eng Hua.cikgu SMSAH yang paling veteran masa tu.cikgu ni sikit punya sayang SMSAH sampai bila dia dapat naik pangkat dan kena tukar sekolah,dia tolak dan SMSAH merupakan sekolah pertama dan terakhir dia mengajar!dia jugak ngaja memang bersungguh-sungguh.masa tu aku jatuh cinta dengan subjek ni.siap boys kelas aku cakap aku anak angkat Mr. Lim sebab kalau dia buat lawak,aku sorang je berani gelak walau aku la yang paling selalu kena rotan sebab salah buat graf.haha

sejak hari tu,sejak aku digelakkan semua sebab Mr. Lim gelakkan aku guna pembaris warna pink yang ada gambar kartun tengah menari-nari dalam 3D,aku makin nekad,aku nak score subjek ni!warna kegemaran aku takkan jadi halangan.chewah!haha

sekarang padan muka,gatai sangat ambil Sains.jantung sentiasa berhenti berdegup bila melangkah masuk dalam makmal.haha

No comments: