Friendly Friends

February 22, 2011

Aku tak Mau Baca Kalau Tulis Blog Macam Tulis Diari Harian


tu ayat sorang classmate sekolah aku bila aku invite dia view blog ni.masa dia cakap macamtu je,aku gelak sorang-sorang dalam hati dan aku terus reply: tak main la update post harian dalam blog.dan dia reply lagi:kalau macamtu,aku baca.

haha.payah rupanya nak tarik readers dalam kalangan lelaki untuk baca blog.BACA BLOG.bukan USYA GAMBAR BLOGGER LAWA.

mungkin bagi depa,blogger perempuan ni tipikalnya ada blog warna pink yang dihiasi bunga-bunga atau menatang berkelip-kelip atau kartun-berlagak-comel.macam blog aku.haha.pastu blogger perempuan cenderung untuk update perkembangan harian depa ye tak?
sebenarnya,blog adalah hak peribadi.kita sebagai blogger bebas untuk tentukan apa isi kandungan blog kita.lately,aku suka ketengahkan post tentang keajaiban alam dan menjadi pemerhati wahid dalam kehidupan kawan-kawan aku.aku terjemahkan dalam bentuk tulisan kat sini.nak tulis novel,aku belum mampu rasanya.kat sini je aku boleh tulis.

aku kurang minat nak update tiap-tiap hari apa yang aku buat sepanjang hari tu melainkan ada sesuatu yang benar-benar menarik aku untuk menulis.lagipun,sapa yang nak tau perkembangan aku sampai macamtu kan?

kenapa aku ada blog?

asalnya hanya berhajat untuk tunaikan impian aku.sekarang aku dah jadi gian.aku boleh kalau tak buka facebook seharian tapi tolong jangan sekat aku dari berblogging.ada nikmatnya di situ bila dapat meluahkan apa yang bersarang dalam kepala.

anyway,esok adalah hari baru ye kawan2!
always expect the best.you'll surely get it!




1 comment:

Nurul a.k.a Riko said...

Kadang2 tu...'aura' di dlm blog juga dapat membantu.