Friendly Friends

January 25, 2011

What's Your Colour Contest



kembali mengaktifkan diri untuk join contest dan giveaway.haha.sebelum ni bukan apa,dah tak larat nak join.tapi contest yang satu ni memang menarik!jom kita lihat apa kebendanya contest kali ni!

Syarat-syarat penyertaan:

1. FOllOw blOg AMY and MIRA in Order tO get recent updates abOut dis cOntest.----> Done!


2. Since that we Ollz nie manyak baik hati hehe, kOrank hanye perlu buat SATU entry yang RINGKAS with a title What’s yOur cOlOur cOntest. ----> Done

3. Copy and paste banner tue kat ruangan entry kOrank and sidebar. Linkkan skali banner tue pada cOntest. Tak kisah laa nak link kat blOg AMY ataw MIRA. ----> Done!


4. POst kan juga satu gambar kOrank yang kOrank ase palin MENARIK antara gambar kOrank yang lain. Tapi need tO bare in mind that gambar tue mestilah related tO yOur favOrite cOlOur. ------> Below


i really love pink!rasa macam pink tu dapat neutralkan sifat ganas yang dah lama sebati dalam diri aku T___T.pastu kan,kalau hari  tu ada presentation ke,ape ke..aku akan pakai baju kurung warna pink sebab aku rasa lagi confident!
join di sini

tag: Lina Mastura
       Syani Farida
       Husna Lana

4 comments:

Syarni Farida Shukri said...

mak cik, nama saya SYARNI FARIDA, wrong spelling syggg ;(

Husna Lana said...

uiii kena tag. aku x penah join. wawawa, nway, thnx !

Husna Lana said...

uiii kena tag. aku x penah join. wawawa, nway, thnx !

✿ milly molly ✿ said...

hi dear, tq for joining us :)