Friendly Friends

January 21, 2011

Tips Menghadiri Reunion


kecoh benar kawan-kawan batch aku masa kt SMSAH dulu yang tengah bincang pasal reunion yang mungkin akan diadakan pada bulan Julai ni.aku okay je sebab aku memang dah ada kat Jitra.anytime boleh attend runion kalau takde aral.kalau ak ada kuliah pun aku boleh pergi waktu petang.papepun guys,looking forward to see u soon!

kalau dalam iklan Safi Rania Gold Jelita Tanpa Mengenal Usia cakap,sebelum attend reunion tu kena pastikan kulit anjal dulu.ha ha.tapi kami baru je umur 21 tahun.insyaALLAH kulit masih anjal melainkan butir-butir jerawat yang dengan bangganya menyerlahkan diri tanpa perlu dipromosi.tu aje.tak perlu tegangkan kulit.

tapi aku sendiri kena prepare beberapa benda untuk berjumpa balik dengan kawan lama.tak mau la pulak nanti orang tanya kenapa aku nampak berisi sangat kan?imej kena jaga.haha

1. Slimkan badan macam zaman sekolah balik untuk elakkan perlian


2007: masih mampu memakai kebaya

pipi macam apam.noktah.

2. pilih baju yang lawa-lawa dan sesuai dengan siapa korang sekarang

 harus jaga penampilan sebagai bakal guru dan jugak muslimah yang sudah berusia 21 tahun.


sangat comel dress barbie doll ini.
3. Kasut jugak kena sesuai.
 wedges: pakai masa keluar dengan kawan-kawan.kot-kotla nak mengimbau nostalgia masa outing dulu

flat sandals:  pakai masa ada majlis kat sekolah.contohnya motivasi bersama super junior


pump shoes: pakai kalau ada dinner dengan kawan-kawan atau cikgu-cikgu

yang lain tu terpulang pada kebijaksanaan masing-masing nak bawak diri.percakapan kena jaga.kalau ada ex pulak janganla tergedik-gedik kalau dah ada pakwe baru.anggap je dia kawan kita yang pernah sama-sama makan nasi kawah dengan kita.tunjukkan diri kita yang baru!

selamat reunite!





No comments: