Friendly Friends

January 25, 2011

Special Post: Syarni Farida Syukri



introducing Syarni Farida Shukri,kawan sekolah aku since f4 dulu!!

yang mana satu?tu ha..yang pakai baju maroon berdiri sebelah kiri gambar belakang Farah Nabila yang berbaju biru di sebelah Shaqirah yang berbaju oren di sisi Nora yang spastik.haha

Qirah,kenapa publish gambar ramai-ramai padahal nak cakap pasal dia sorang je?

oh jawapannya sangat mudah.aku takde gambar dia sorang-sorang.baru je nak culik dari facebook,dia privatekan album dia.awat?ada orang dok stalk hg ke Nek?haha

kenapa hang tulis pasal dia,Qirah?

oh jawapannya masih lagi mudah.sebab aku nak perkenalkan kawan-kawan aku yang baru berjinak-jinak dalam dunia blog ni.tau tak,lepas sehari,datang hari lain,ada ja yang cakap kat aku dia nak buat blog.apa lagi kawan-kawan,mari la kita meriahkan arena penulisan maya ni!

*siap ada yang offer aku nasi kandar kalau tolong mekapkan blog dia.

oh.aku juga masih newbies.tapi pesan buat kawan-kawan yang nak berblog dan untuk Syarni Farida juga,menulislah dengan menjadi diri sendiri.baru ada kepuasan dalam menulis blog.

Syarni,puas hati?haha

jom terjah blog Syarni Farida!!tak ada lagi girl yang aku jumpa fanatik bola macam dia!dulu masa f5,masa Perlis lawan Kedah final,aku,dia ngan Hasuna pecah masa bilik tv masa orang lain prep.jahatkan aku ni?mentang-mentangla kunci asrama ada kat aku,aku bukak gate yang sememangnya terkunci kalau semua pergi prep.hikhikhik

pastu kan,selalu je aku wat jahat dengan dia.masa f4,kami ponteng tarwikh.jahat2..pastu beli lauk,simpan kat toilet blok biologi,curi2 keluar masjid n pegi meratah kat toilet!yerksss.tapi gelak besar bila ingat balik.haha

3 comments:

sarah mohamad said...

sekarang makin ramai yg buat blog . bagus lah . :)

Syarni Farida Shukri said...

kirah, nama aku Syarni Farida SHUKRI ye sygggg

yap, ada org stalk aku, kena sembunyi weii, kih2 gedik gilaaa,haha, alaa gamabr nie time aku x comei, cuba la ltak gmabr aku yg lebih2 comei laen kali tau, ;P

kirah, aku x leh lupa kita blah dri masjid time terawih, pas2e gi menelan kt luar toilet, gilooo ka apa? pas2e x bwk air, nk beli air mesin x dak botol, lawaknya weii,;P
seyes aku x sangka hg otai kn, sbb hg kn skema sikit, ngeh2, tgk2 pala sama ja! ;D

yes every1, i'm newbies, do follow my blog ya? thanks

as eleyana said...

sememehnya muka aku. mcm terencet je. unbelievable!! haha