Friendly Friends

January 25, 2011

Saya Nak Tukar Header Saya!!




oh.kembali ketagih untuk join contest.tapi hadiah yang ditawarkan kali memang sangat menarik minat aku.walaupun tidak bersifat kebendaan dan moraliti (chewah!), hadiah ni yang sememangnya aku tunggu-tunggu!
Sebelum tu kena jawab soalan-soalan di bawah dengan lengkap. Tiada pilihan jawapan disediakan (soalan struktur). Masa menjawab bermula....SEKARANG!

i) Dari Siapa anda tahu tentang contest ini ? 
 - miszsheyla 
ii) Kenapa mahu tukar header anda ?
- ada kawan saya selalu tegur,Qirah,awat selalu tukar header?oh,jawapannya kerana saya tidak pernah berpuas hati dengan header rekaan sendiri yang kadangkala hanya gambar biasa yang diupload terus dari laptop atau internet T__________T
- saya juga hanya tahu menggunakan Photoscape,bukan Photoshop (hakikatnya yang sebenar ialah perisian Photoshop tiada dalam laptop saya). sebagaimana yang kita ketahui,rekaan yang canggih manggih boleh kita buat menggunakan Photoshop bukan?

Buat Slogan didalam entry:

Saya suka kalau header blog saya di tukar kerana saya mahukan perubahan besar dalam blog saya. Header merupakan perkara pertama yang akan dilihat oleh pengunjung blog kita dan header yang cantik akan memberi 'first impression' yang baik kepada mereka agar jatuh hati dan terus mengunjungi blog kita.

2 comments:

Abdul Farique said...

bagus :)
nice entry :p
terima kasih keran men'join' kan diri :)

Abdul Farique said...

Update pasal kontest , kontest dah tamat .

http://www.abdulfarique.com/2011/01/keputusan-peraduan-maka-pemenangnya.html