Friendly Friends

January 22, 2011

Review: Coke and Sundae


oh ya.aku baru je menghabiskan pembacaan aku pagi ni.lama dah tak baca novel.last aku baca tajuk Mistress of the Game.rasa bengap sikit nak baca material yang panjang-panjang tapi novel ni takde la tebal sangat.tapi semalam tertidur gakla masa baca.haha



overall,aku bagi 3 bintang kat novel ni.jalan cerita dia menarik tapi agak klise.aku prefer sesuatu bacaan yang boleh buat aku berfikir.tapi untuk remaja yang gemarkan bacaan santai,bersahaja dan bergenre komedi romantik,buku ni memang ditulis untuk anda! ---------> aku bukan berjiwa remaja sangat.haha
cerita ni mengisahkan Syakir dan Azyan yang sangat tak boleh berbaik.Syakir suka sundae,Azyan suka coke.dahla suka gaduh.api sebenarnya Syakir ni dari sekolah lagi dah suka kat Azyan.

watak Azyan digambarkan sebagai seorang yang comel tapi ganas.bak kata Syakir,ganas macam gorilla.asal orang salah sikit je ngan dia,dia belasah sampai lebam.tapi last-last kalau dah jodoh tu tak ke mana kan?anyway,ak suka cara depa yang kapel tak jenis jiwang-jiwang sangat.they are free to be themselves.bab ni aku bagi 5 bintang!

ayat yang paling terkesan pas baca novel ni: biarlah tak serasi di mata kasar asalkan serasi di hati..

p/s:jahat gile aku wat status gini kat facebook: sepanjang hari ni barulah aku rasa mcam mana single tu pas kapel dah lama.ramai respon,ingatkan aku ngan amir dah clash.no no.kami masih berdua,cumanya rini takde kredit,tak contact langsung.rasa lain macam sangat sebab tak pernah la tak contact seharian langsung.dats why aku cakap rasa macam single.rasa je..bukan betul2!


masih bersama.alhamdulillah..

dia tetap pengarang jantung:)

2 comments:

nusha said...

sy doakan kebahagiaan anda...amiinn..sy polo awk ea..

Manja (let it be my sweet name) said...

bru je Manja baca buku tu, kalu untuk hilangkan tension, buku nie sesuai,