Friendly Friends

January 6, 2011

Maintain 3.5 above,senang nak apply scholarship dari KPM

alhamdulillah,kemarin dapat result untuk semester 2 yang lepas.aku dapat 3.6.alhamdulillah meningkat 0.07 dari semester 1.walaupun peningkatan yang tak berapa ketara,aku bersyukur sangat sebab semester lepas memang aku main-main sangat.dahla masa tu bah besar kat Jitra ni.bayangkan,dalam masa sminggu sebelum paper kedua bermula (Chemistry),aku memang tak boleh study sangat.tertekan dengan keadaan air takda..letrik takda.bekalan makanan takda..

lagi dasat bila paper PJ.esok nak periksa,pukul 2 pagi baru pulun nak baca.dahla exam lari keluar dewan lepas sejam jawab.

alhamdulillah..syukur..

insyaALLAH,aku akan cuba maintainkan result bagi sentiasa dapat 3.5 ke atas.
senang nak mitak scholarship untuk sambung master.untung-untung dapat sambung di luar negara.amin..

syukur ya ALLAH!

8 comments:

zaty luvlianncezzz said...

yeah! maintain ur result :)

crazyhorsea29 said...

congrats

last bloodz said...

tahniah!!.. follow.. :)

Husna Lana said...

kirah, utk degree ni hgpa bole apply kpm x?

syaqira said...

husna,aku sebenarnya tak berapa paham soalan hg.haha
kami mmg tgh wat degree.n kami tak perlu wat ptptn langsung.dulu dapat elaun lebih kurang RM430 masa foundation 3 semester dulu n rm4000++ untuk sem 1,3,5 dan 7 n rm3500++ untuk sem 2,4,,6 ngan 8
sekarang ni dah tak nama elaun dah.sekarang ni biasiswa.

tp mcm aku cakap,kalau sepanjang dgree ni perform bagus,biasiswa akan diteruskan smpai master

dan semestinya kai mmg under kpm

Husna Lana said...

oooo. okeh2 paham. untung gila budak maktab. huhuhu. kami x bole apply kpm T__T

syaqira said...

alhamdulillah..

Syarni Farida Shukri said...

congratssss!!!!!