Friendly Friends

January 17, 2011

Dulu Masa Darjah Dua

dulu masa darjah 2,cikgu Rosnah lantik aku pinjam buku-buku dari perpustakaan untuk bacaan kawan-kawan di kelas.

masa tu,kawan sebelah aku (nama dirahsiakan atas dasar keselamatan) pernah trkencing dalam kain sebab takut nak gtau cikgu nak pergi tandas.

masa darjah 2,aku dapat keputusan periksa paling teruk masa periksa akhir tahun sepanjang di sekolah rendah.aku dapat nombor 8!!!sebabnya BI aku dapat 58.sejak dari hari tu,aku berikrar takmau teruk lagi dalam BI.

masa darjah dua,aku pernah nak pinjam pembaris dari sorang kawan ni tapi dengan kasarnya dia berkata:beli la sendiri.maka aku pun belajar untuk menggunakan buku sebagai ganti pembaris pada hari itu.

1 comment:

Syazwana said...

hahahaha
memang kelakar bila ingat zaman budak2
xD