Friendly Friends

January 17, 2011

CONTEST KAU cinta pertama AKU

1.letakkan gamba korang or tpi if reveal gmba 1st love pun ag menarik!hehe
tp if xnk reveal pun xpe,*jge sensitiviti* huhu ;p

2.first love tuh mse korang umo brape?
18 tahun
3.ceritakan keistimewaan first love korg tuh n mcm mne leh jatuh cinta
*part nih cite byk sket,menarik punya! *
kami jumpa masa kem PLKN.tak pernah bercakap dan saya tak pernah tau pun dia wujud.hanya jatuh hati pada suara yang selalu mengalunkan azan dan bagi kuliah maghrib.time tu terfikir,untung betul sapa dapat dia.haha.pas keluar kem,baru dia confess yg dia suka saya n tau saya wujud dr minggu pertama lagi.pas hampir 6 bulan kawan,baru la kapel..
4.kenangan paling manis sewaktu korang bersama
bila first time keluar date sejak kapel.kan kt kem tak pernah cakap atau jumpa..masa first time date macam hapetah!haha
5.kenangan paling pahit sewaktu korang bersama
 hmm..macam kapel lain jugak la..ada pasang surut..
6.tema lagu percintaan korang mse bcinta
permata yang dicari
8.first love tuh masih kekal sampai sekarang atau dah berakhir?
Alhamdulillah masih kekal
9.korang boleh lupe or sayang die lagi x?hehe jujur k
takkan lupa dan takkan berhenti sayang,insyaALLAH.. 



meh la join ramai-ramai di sini
fazliana,lina mastura,zulkarnain..anda ditag!:)

2 comments:

CIK IMAKASIHDANI said...

senarai peserta da update..klo rajin bce kisah mereka! :D

CIK IMAKASIHDANI said...

http://kasihdani.blogspot.com/2011/03/winner-contest-kau-cinta-pertama-aku.html

jom tgk spe winner.. :)