Friendly Friends

January 19, 2011

Alhamdulillah.terima kasih nuffnang!

asalnya aku nak taip terima kasih encik nuffnang tapi disebabkan aku tak tahu jantina nuffnang,aku diamkan diri je.tengok la kalau aku dah tau nanti,kecoh aku habaq kat semua orang.haha

actually kira dah agak lama la aku berblogging tapi baru je aku daftar nuffnang dan Alhamdulillah,dah dapat BE.dah ada ME jugak.walau aku tak berapa paham sebenarnya,aku tetap senyum sebab duit dah mula masuk dan bertambah walau semput-semput.kurang-kurang,dapatla lepas jugak..

terima kasih nuffnang
jasamu dikenang

No comments: