Friendly Friends

January 20, 2011

10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah

tagged by: Jiwa Gua

1. bila lori Milo mai sekolah.aku buat muka innocent dengan harapan pakcik Milo bagi 1 cawan penuh.haha
2. bersaing dengan kawan-kawan masa nak p ngan balik sekolah
3. beli asam merah yang seplastik sekupang ngan aiskrim Malaysia yang jugak sekupang sebatang kt kedai kak Yam
4. pegi tuisyen BI Sir Syed tiap-tiap pagi Sabtu.beliau orang pertama yang buat aku kenal Grammar,tenses bagai
5. Duit seringgit macam 5ringgit!cukup untuk kelas petang?la ni?macam sekupang
6. sangat tak suka dengan dentist!   --------> best ke?
7. Masa darjah 5,dipilih jadi bakal Penolong Ketua Pengawas,p kem kt Langkawi.pastu darjah 6 masa sah jawatan ada lagi kem kepimpinan tu.
8. masa sekolah rendah,aku selalu wakil sekolah 100m atau 4 x 100m.la ni?jalan pun tak larat
9. makan nasi putih bilis goreng sambal cair yang hanya berharga 3kupang!air segelas sekupang
10. jadi Tokoh Murid 2002.haha


tag: as Eleyana
lina

No comments: