Friendly Friends

December 11, 2010

Tora the Explorer

err..pernah ke aku cerita pasal budak sorang ni?introducing..sahabat yang paling lama aku berkawan..sejak kami berusia setahun lagi, Siti Mastura Abdul Razak yang aku panggil Tora je.haha.dulu dia marah jugakla aku panggil tora sebab dia cakap,nama tu takde klas.haha.eleh..hahaha

tora ni kan,aku ingat lagi,aku dengan dia satu tadika tapi sekolah rendah ngan menengah tak sama.sekarang dia nurse,aku cikgu.tapi kami cukup sekepala.semua benda,dari sekecik-kecik benda sampai yang besar-besar,semua aku share ngn tora.pendek kata,kami memang membesar sama-sama la.

sekarang pun,kalau ada kenduri ka..apa ka..memang p sekali la.dulu (sampai tahun lepas) kami still naik beskal.haha.bajet ayu apanya..dah sorang pon xreti bawak moto!!tahun ni boleh la aku ngan dia berjengket bawak moto ngan skuter.haha.



tora,sayang hg sangat2!aku nak jadi pengapit hg jugak2 nanti.haha

No comments: