Friendly Friends

December 16, 2010

Deejay,Radio dan Suaraku Berpadu

oh hampir terlupa.dalam kebosanan bercuti ni,aku sebenarnya pernah join kuiz kesihatan radio perlis!

oh,suaraku telah ke udara!

haha.nasib baik aku dapat jawab.alhamdulillah,dapat RM50.hehe.tapi yang paling best ialah dengar suara kita kat radio.tak dapat jadi deejay pun takpe.aku dah puas hati.

esoknya masa pegi nak claim duit hadiah,aku dibawa ke konti.tengok suasana deejay tengah bertugas.time tu aku bayangkan,kalau aku jadi deejay la kan,agaknya ada tak yang nyanyikan lagu ni kat aku:

hanya di radio, kumendengar suaramu
setiap masa aku menghayatinya.....
.....hanya di radio,kubayangkan wajahmu itu..
secantik-cantik manusia dan semolek-molek pekerti..

ha.lebih kurang gitu la lagunya.haha.err..pernah tak aku cerita antara cita-cita aku ialah peguam,deejay ngan wartawan??


No comments: