Friendly Friends

November 13, 2010

Mekap tapi macam takde beza aje

aku menggila malam ni.bukan malam,tapi tengah malam.paah pon dengan seronok menconteng muka aku.tapi yang sedihnya,amir cakap takde beza.. T_________T







aku tau aku tau..hampa semua pun kata tak ada beza kan...sedihla macam ni.wawawawa..


*memang asli je kot.haha

6 comments:

nina syakina said...

tang mata kena ltk extra kaler or eye liner, bru nmpk jelas make up.. asalkan jelas kaler tuhh.. huhu pipi ltk blusher pink2 kasi nmpk kiut.. huhu

syaqira said...

yeah!thnks nina.akan dipraktikkan.hehe.

Syarni Farida Shukri said...

aiyo2, jgn sedeh2, laki mmg cmnie...!!grrrrr, pnat2 mekap pas2e heartless je, plas2e marah plak siap lambat, pftttt!!

btw, aku rasa hg patut put extra eyeliner plus maskara,den pipi ltak blusjer lebeh sket ;)
baru vaa vaaa voommm

syaqira said...

syarni:eyeline tu bg aku dh cukup tebal.hahaha.eyeshadow tak pakai lgi.takpe2..pasni aku conteng lg.
*pipi aku xcukup merah ke?haha

Syarni Farida Shukri said...

ahahah, amboiii banner die, ;P

puteri87 said...

jangan sedey..cuba lagi ye.."nak seribu daya, tak nak seribu dalih"..cewaah..hehe