Friendly Friends

November 1, 2010

Mahu jadi dewasa

at the age of 20 ni,aku selalu rasa aku macam bdak-budak.manusia lain selalu buat aku rasa aku nak tinggi!aku nak tinggi!aku nak ada wajah yang matang!arghhh!!!memberontak la ni!

aku kan belajar kat Kedah..Kedah kan cuti hari Jumaat.ada satu hari ni aku balik Perlis yang hari Jumaatnya kerja..nak kuar beli nasi lemak kedai kak Melah.tiba-tiba ada budak mana ntah jerit kat aku...
"wei!!!tak pi sekolah ka!"

gedebush!hello dik..awak tau tak AKAK ni 20 tahun..dan akak ni bukan pelajar sekolah tapi bakal cikgu....?
balik rumah aku cerita kat mak.mak gelak guling-guling.okeee.aku tipu.mak gelak la.pastu bila aku nak pi kedai beli ikan pulak,masa atas jalan tu,dengar kakak aku jerit
"weiii!!tak pi sekolah ka!"
cetttt!

ohhh..aku mahu dewasa!amir penah cakap,abg rasa macam keluar dengan budak sekolah...T_______T

mahu jadi anggun cun

 mahu kelihatan bergaya seperti mereka

 carilah aku dalam lautan manusia..T__________T

 mahu tinggi macam Nani (gambar ni nampak xde beza sbb aku pakai wedges 3 inci.haha)


tidak!kita bukan adik-beradik.kita....hehe.malu nak cakap.haha


4 comments:

^linas^ said...

phewiitt,cik anggun cun.

syaqira said...

hahaha
seriously suka istilah tu sbb sesuai dgn usia kita.no more cute2.haha

amirahsamat said...

wei ,pakai wedges and heels selalu ,cantik !! ;)

syaqira said...

mirah,aku suke sangat wedges n heels!hehehehehe