Friendly Friends

November 2, 2010

Dendam kaum Hawa

sori beb
aku memang rajin potpetpotpet siap aku tanya paah tadi,muka aku muka pendiam tak dan dengan kelajuan 250km/h dia menjawab tak

dendam kaum hawa mungkin tak sedahsat dendam orang minyak.mungkin jugak tak sedahsat dendam ninsun.tapi dendam kaum hawa mungkin lebih dahsat dari apa yang boleh kita bayangkan bersama.aduh,ngerinya!

mentang-menangla satu paper dah habis,aku pon dok online ajelah dari tadi.terjumpa facebook seorang sahabat di PLKN dulu.malangnya,facebook sahabat ni  kena hack oleh seorang manusia yang sangat yerkkk!dah la hack facebook sedari ni,tulis pulak mende-mende lucah yang kalau korang tengok..tergeleng kepala..cayalah..

aku memang dah tau benda ni.cuma nak cerita balik aje.mula-mula aku assumed yang hack tu boy,mungkin ex dia atau orang yang dia reject.tapi lama-lama manusia ni makin teruk.habis publickan gambar dia yg 18sx.dari mana manusia ni dapat,korang fikirkanlah bersama.ni membuatkan aku yakin yang manusia ni ex beliau yang menerima mms 18sx beliau,pastu bila clash,bengang n nak aibkan sedari ni...

 lama-lama pastu,baru aku dapat sahihkan bahawa hacker itu adalah sekaum dengan sedari ni.yes the hacker is a girl!!!dengan kelucahan bahasa yang dia guna tu buat kita tak percaya dia tu girl!puncanya:hacker ni dituduh ngacau pakwe sedari ni..pastu ada la kot benda yang kita tak tau kan...pastu once hacker ni try hack facebook sedari ni dan sebab geram,dia dah memalukan kaum dia sendiri sebenarnya..

dahsat kan dendam kaun hawa?makan dalam orang cakap.dendam dia kadang-kadang mengalahkan lelaki.perempuan ni memang agresif yang amat sensitif yang amat dan sanggup bertindak di luar kawalan kalau dimalukan..apatah lagi kalau melibatkan kes cinta..ishk2..


moral of the story:jangan dedahkan sangat emel.nanti senang orang nak hack.

2 comments:

dr.corona0810 said...

kesiannya org tu.. dia sedar tak FB dia kna hack??? isyk3..

syaqira said...

tau..tp xleh wat pape dh sebab fb xleh bukak langsung..hacker tu dah tukar password email n facebook.tukar password facebook xpe lagi sbb kalau lupa or whatsoever dia akn hntr verification kt email tp hacker ni pandai..ubah password email skali