Friendly Friends

November 4, 2010

Bilik Anak dara Mak Wan

 Bilik asrama IPG Kampus Darulaman ni memang luas...dua orang sebilik.tapi takde la aku nak amek bahagian paah sama kan..dia tak habis mengemas lagi tadi.haha

 ni wallpaper yang aku buat sendiri.saja nak ceriakan suasana.cikgu mesti kreatif ye tak?haha

 auuuu!suke sangat warna pink!

 ni dua teddy kesayangan aku.yang besar tu hadiah dari amir.kami bagi nama baby.yg kecik sikit tu aku beli sepasang ngan paah.nama dia milo.tapi lagi puas peluk baby sebab rasa dia pun peluk kita balik.haahaha

 meja study yang kondusif akan melahirkan pelajar yang kritis.huahahaha

 ohhh sekarang musim banjir,kena spare air mineral banyak-banyak takut bekalan air terputus.maggi dan biskut jacob weetameal juga wajib ada.tak jenguk laci lagi.ada cadbury yang besar dan yang kecik,keropok dua bungkus,milo,radix dan gula.

apa yang ada atas meja:gambar mak abah,kalendar,jam loceng dari kakja,paper holder bentuk bunga warna kuning dari ayuni,alQuran dari amir.
apa yang ada kat noticeboard:gambar adik beradik,gambar ngan amir,gambar pemandangan sunrise dari as,nametag cikgu,jadual kelas,teddy bear putih dari paah.
apa yang ada kat dinding:kad metrik,love dari poland oleh shiela,kantung syiling,earphone



3 comments:

gnesop.com said...

cantik dan kemas bilik.. good job :)

Syarni Farida Shukri said...

kirah, aku pon PINK lover sekarang, seyes, pompuan sejati dah sekarang, ;P

^linas^ said...

amboihhhh....kemas!calon isteri yg baik