Friendly Friends

November 14, 2010

antara kegilaan lagu korea dan lagu asli

aku takde la layan sangat movie.aku tak layan pape pon.nivel pon kurang jugak mendapat mesra dari aku.cuma bila aku dilanda kebosanan yang amat,baru aku akan menempik satu blok paksa sapa ada movie baru suru bawak mai bilik aku.okee.aku tipu.aku pegi cari diam-diam kat bilik orang lain je.

kegilaan aku terhadap novel melayu sampai novel mencari cinta yang aku penah tulis sebelum ni aje.novel tu dah lama.sejak dari aku zaman sekolah menengah lagi.novel inggeris still aku giat baca n selalu jugak pinjam dari perpustakaan.latest aku baca tajuk Jimmy's Girl.best!time orang baca Kimia,aku baca novel.

drama korea plak,aku hanya gila Winter Sonata.yang lain tengok gitu-gitu aje la tapi semenjak dua menjak ni,aku tak tengok langsung dah.cerita jepun pun adik beradik gak la.cuma khamis lepas aku tengok cerita Akai Ito.best!tapi sampai dua episod ajelah.hehe.

aku tak fikir aku kolot dengan tak pernah dengar lagu korea selain dari sountrack certain dramas n movies.aku tak kisah kalau aku tak kenal langsung band dari Korea.aku lagi kisah kalau orang gelakkan aku sebab selalu dengar lagu asli.haha.ape la sangat diagungkan lagu luar kalau dengar lagu asli negara kita tapi cepat-cepat tutup telinga,tukar channel dan gelakkan orang yang dengar?

ye tak?


No comments: