Friendly Friends

October 28, 2010

Sepuluh

[#1] Siapakah diri anda di rumah?

anak ketiga dari 6 beradik..tukang masak tetap..sua belanja family makan dan masak untuk family..kakak yang selalu marah adik-adik dia kalau malas stadi..

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?

suka masuk bilik kawan-kawan wat kecoh..selalu physco kawan-kawan jangan stadi macam aku juga..T_____T


[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
·
1. scooter pink jenis honda icon

2.
bawak mak abah tunaikan ibadah haji pastu bawak family melancong g danau toba,indonesia

3. pergi bercuti ngan amir..hahaha

4. bukak restoran tepi pantai.weee~

5. nak ada duit RM5000000 dalam akaun masa still bergelar student

[#4] Siapakah nama pasangan anda?

Mohamad Amir Mohamad Saedy


[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
·
1. sangat penyabar..bak kata adik saya Anis, "kalau orang lain,mesti dah lama tinggal kak Qirah.cett!"

2. agamanya.alhamdulillah..sifatnya mendamaikan..agamanya meyakinkan..dia ustaz ok?insyaALLAH mampu membimbing..

3. dia umpama tong sampah saya tapi bukan tong yang hitam legam tapi tong yang hensem dan kalau dijual tidak ternilai!semua masalah saya,saya update kat dia.hehe

4. dia berani datang jumpa parents saya di perlis!lunch sama-sama with my family.haha


5. dia cakap,akan terus bersama saya selagi saya tidak bergelar isteri kepada mana-mana lelaki.hmm..


[#6] Bila tarikh anda couple?
1 september 2008


[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

ala..gaduh..normal la tu..


[#8] Lagu tema cinta anda?

Terima kasih Cinta-afghan


[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda
u,tolong try makan laksa plis?u mesti suke!haha



No comments: