Friendly Friends

October 27, 2010

Perang antara Anggun Cun dan Comel

Asiah,kawan baik aku masa kat sekolah ada cakap,dan ayat dia cukup kelakar tapi bermakna
"Qirah,imej comel dh kena buang.at the age of 20,kita kena ada imej anggun cun!

anggun cun!

yeah!

hahaha.
apa definisi anggun cun di kaca mata Nur Shaqirah?


anggun cun..
anggun cun bagi aku memang ada kaitan dengan penampilan.kalau dulu imej comel..pakai beg pink..kasut pink..beg ada kartun..gelang manik..cincin silver..haha.kalau boleh semua nak pink.cam hapetah aje kan.haha.imej anggun cun ni xsemestinya kena pakai shawl..(personally aku xminat shawl,nmpak serebeh).hahaha.pakai tudung bawal biasa pon tetap lawa.pakai tudung labuh pun lawa.asal kemas,tutup aurat dan tak timbulkan beraheeeee lelaki..haha

pasni aku nak start pakai concealer la.eyeliner xminat ah.serebeh.semua serebeh je kan aku ni?takpe. dh asli itu penting.bedak compact dah cukup.ahaha.mekap bagi aku?bedak compact aje.tu pun kalau rajin..

handbag pun aku nak pakai yang cun-cun ah dengan warna yang menarik tapi bukan pin all the times la.aku pakai cincin..dua siap u..haha.1 cincin emas,1 lagi cincin silver amir bagi.haha.gelang?oo..aku ada banyak koleksi gelang.sangat banyak..
bolehla melaram?

No comments: