Friendly Friends

October 26, 2010

Kemaafan Dendam Yang Terindah

macam tajuk lagu Aishah je tajuk entri kali ini?mesti la..siap lagu feveret mak aku siap.ahaha.jom tengok sikit apa kandungan lagu ni!

Kehangatan mentari ku rasakan
Tak sehangat api perbalahan
Ku ketuk pintu hati
Senyap dan sunyi
Tiada jawapan yang ku perolehi

Dinginnya malam itu bagai salju
Tidak sedingin perasaanmu
Kau sengaja membina dinding pemisah
Di antara kita tak lagi bersemuka

Kekasih ku... ku rasakan perlu
Menitip surat buat tatapan mu
Sekali ini aku rela merendah diri beralah
Agar perhubungan terjalin semula

Kekasih ku... tak mungkin ku tahu
Apa tersirat dihati kecil mu
Andainya aku yang bersalah
Maafkan saja...

Kemaafan dendam yang terindah...

Kehangatan mentari dingin salju
Bertukar ganti hari ke hari
Aku masih di sini
Sabar menanti
Terbuka kembali hatimu yang terkunci...

Kemaafan... kemaafan dendam yang terindah
well..saling memaafkan tu adalah sifat yang terpuji..memang kadang-kadang susah nak mintak maaf..aku sendiri macam tu.rasa macam berat je nak luahkan perkataan maaf tu kan?
tapi bila orang dah minta maaf,janganlah pulak kita memberatkan hati memaafkan orang tu.mngkin dia dah buat silap yang besar,tapi kita...?maka berlapang dadalah..terimalah dengan hati terbuka..

janganlah terlalu ego.tak ke mana pun..





No comments: