Friendly Friends

October 10, 2010

amanat dari Shiela Saad

..grant me the serenity..

er..ritu aku janji nak buat tp tak buat lagi.ni baru ada masa


Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.


Lina Mastura, Faz, As, Subaili, Kucai... i tau u suka buat benda ni. it is a must! buat tau..hehe

1- aku sangat suka memasak.and aku prefer untuk memasak sorang2 kat dapur sebab lagi ramai,lagi aku rasa serabut.tp aku hanya suka masak lauk-pauk dan makanan berkuah atau bergoreng.biskut, kek dan sewaktu dengannya?no..bukan i ok!heee~

2- aku sendiri tak faham adakah aku layak dikategorikan dalam golongan kidal atau tak sebab aku tak dominan mana-mana tangan.aku menulis dengan tangan kiri..tapi pegang sudu,senduk,pisa,gunting dan peralatan lain,aku boleh pegang dua-dua tangan.cuma menulis je hanya tangan kiri.am i righty or lefty?

3- hampir semua kawan sebaya dengan aku pelik sebab aku minat irama pop sinar atau klasik fm.haha.macam ringtone phone aku,lagu Sudirman; Patah Hati you!haha.pernah sekali ada orang called aku dalam kelas,1 kelas gelakkan aku sebab guna ringtone tu.hahaha

4- aku tak suka kerja last minute, tapi bila masuk kes menghafal,aku hanya boleh menghafal pada saat2 very last minute!

5- kat rumah aku ialah manusia yang sangat suka makan pedas tapi aku pon sangat hairan kenapa kat asrama, aku sangat tak tahan pedas walau sos cili.hee~

6- aku seorang yang sangat mudah menangis dan tak pernah malu untuk menangis depan sapa saja kalau aku rasa nak nangis.nak tau bila masa aku sangat marah?aku akan cerita dekat orang terdekat aku sambil menangis.pas habis cerita,aku akan gelak balik dan hidup macam biasa.

7- aku sangat tak suka warna biru!fullstop.

8-  impian aku yang ke 108 ialah memiliki cd soundtrack winter sonata. anyone?besday i taun depan ok?haha

9- aku berazam nak buka restoran tepi pantai..berkonsepkan kulit siput..dan taja reunion batch RevoGen 0307 suatu masa nanti!yeah!

10-errr..dulu..aku sangat berminat nak jadi seorang peguam syariah yang membela nasib wanita yang teraniaya...dulu...

11- warna kegemaran aku akan berubah ikut masa.tapi aku sentiasa minat kulit siput.tak pernah berubah.

12- aku lebih mudah jatuh hati pada suara seseorang,bukan paras rupanya.hehehe~

13- currently listening soundtrack Selamat Pagi Cinta. thanks to farah izzati sebab perkenalkan aku dengan irama sentimental ni.

14- sangat minat novel..filem..lagu atau apa saja tentang cinta pertama!

15- 3 benda yang aku allergic dalam hidup: mathematic, basuh pinggan mangkuk (sabun basuh) dan udang.
16- impian perkahwinan aku: bakal husband aku kena propose aku tepi pantai n bawa cincin dalam kulit tiram.hahahaha.
 
17- jangan sentuh aku masa aku tengah menangis plis melainkan hampa nak tengok aku teriak lagi dahsat.haha

18- sejak nak jadi teacher-to-be ni, aku sangat obses mengumpul koleksi tudung, baju kurung, handbag dengan heels.haha.

19- sangat teringin nak menjejakkan kaki ke bumi Anbiya..Itali dan Danau Toba, Indonesia.

20- sangat teringin belajar nak main piano..

21-err..aku penah pecahkan cawan mak masa basuh pinggan tapi xda sapa tau sampai sekarang.kan aku dh cakap..aku allergic basuh pinggan..

22- aku tersangat sedih sebab semua kad..wishnotes..pembungkus colat and kulit siput serta buka biodata yang aku simpan masa sekolah menengah dah hilang sebab kakak aku mengemas...T___T

23- sangat memalukan untuk mengaku,aku belajar naik gerek (beskal) pada usia aku 9 tahun...sob3..

24-aku pulak ada 528 impian yang aku senaraikan sejak aku tingkatan 3 (^_^)

25- over confident?pape je tp aku rasa,bakat yang paling menyerlah dalam diri aku bukan dalam akademik,sukan atau melukis mewarna menari menyanyi tapi dalam seni pengucapan awam. debate?pengacara majlis?pidato?syarahan?pantun?spontaneous speech?i just love them!

2 comments:

^linas^ said...

owwwwwwww....

syaqira said...

lina buat tau
i pon dh addicted dgn bnda alah ni