Friendly Friends

August 12, 2010

things to buy

*great and heavy thinker*

macm mana erk..baju raya tak beli lagi.ritu janji ngn amir nak beli warna sama.tapi nampak gaya macam susah je..sebab rancang jugak nak kua sama2 tp aral melintang..puasa dah terlalu hampir masa tu..last2,beli masing tp yang penting warna mau sama..
cadangnya hijau serindit,oren atau gold..
tp amir dh ada baju melayu warna gold..(pengantinkah?)

xpelah.paling penting,aku nak beli selar slack kat abah,seluar jeans kat adik,tshirt kat fikri,ngn serba sikit persiapan raya kat rumah.kat mak aku dh beli belikan bau kurung siap awal2 lagi.alhamdulillah..lega rasanya hati dapat sediakan keperlun raya walau tak seberapa kat family.sekurang2nya,walau mak abah mampu menyediakan kelengkapan lagi,aku rasa sangat bersyukur dapat beli sesuatu kat family guna duit sendiri..alhamdulillah..
semoga tidak lupa diri dan asal-usul..

err..sora aku makin serak n sengau la.
lupa nak cte..aku dh muncul kembali dalam arena pengacaraan pas sekian lama merehatkan diri.sebelum ni terasa bagai xde jiwa nak jadi mc.bosan.penat.asa menjadi pengacara majlis tu sebagai tugas yang sangat membebankan.aish..
*sigh

No comments: