Friendly Friends

August 11, 2010

rasa macam nk buat blog baru..

*great and heavy thinker*

bismillahirahmanirrahim
sebagaimana topik di atas,aku rasa teringin sangat nak buat blog baru..blog yang memaparkan resepi yang ringkas dan mudah,khas untuk remaja2 di lua sana yang memang xsuka masak makanan yang heavy2.mungkin jugak blog aku tu nanti akan jadi perintis untuk memperkenalkan masakan dan resepi ciptaan aku sbelum aku berjaya bukak restoran nti.chewah!
tapi serius weh..aku mmg niat nak wat blog cenggini.nak letak resepi masakan yang aku tahu macam gulai2..masak kurma..asam pedas..laksa..kueteow ladna..tomyam..sambal petai..sambal2..mee kueteow bihun goreng..ayam masak kicap,masak merah..keli bakar secret recipe..(mak aku ngn kakak aku nak tau resepi ni tp aku xbagi.nanti depa bakar keli ikut resepi ni bila aku tkde kt rumha.haha.jahat kn?

insyaALLAH blog tu akan wujud dalam tempoh masa yang terdekat

2 comments:

Lovely Kitchen said...

Salam ramadhan...

Qirah Isa said...

ye..salam ramadhn..mintak tolong tunjuk ajar ttg selok belok dapur..hehe