Friendly Friends

August 12, 2010

cikgu,cikgu ni segak la..

*great and heavy thinker*

Bismillahirrahmanirrahim..
dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG..
uww!
rini aku n classmates bawak budak darjah 3 sekolah kebangsaan ayer hitam kedah pegi pusat sains negara cwangan utara kat kaki gunung keriang.mas g jemput budak2 tu dengan bas kat sekolah depa,punya la havoc masa tu..masa nak naik bas,ada sorang gurl ni ajak aku dok sebelah dia n kawa dia..

"cikgu.mai la dudk ngn saya.."

aku pon pegi la duduk dengan dia..mula2 bersembang macam biasa..tp pastu,tiba2 aku perasan yang dia dok tenung aku lama..

"kenapa tgk cikgu macam tu"
"cikgu,cikgu ni segak la..kulit cikgu putih.."ujar budak tersebut sambil memegang ppinya sendiri.

aku apa lagi..tergelak besar la..
hahaha..

No comments: