Friendly Friends

July 19, 2010

kakiku sakit..

*great and heavy thinker*

sakit gle kaki aku..mungkin org lain juga mhadapi masalah yang sama pas kelas pendidikan jasmani ala tentera pagi tadi.naik turun tangga selama 5minit tnpa henti..dhla dua anak tangga je..lagi la penat..
pastu wat macam-macam pergerakan lenturan badan..mak..sakit pinggang..
tp aku cukup alergik ngn gelung rotan.fobia sebenarnya sebab demester dua masa foundation lepas,aku main gelung rotan dua kali n dua kali jugak terkena bibir aku n berdarah..please jgn bagi aku gelung rotan
hasil jualan aku?
alhamdulillah..memberangsangkan..terutama dari classmate aku sendiri,faz.haha
dia sanggup beli cermin kecik yg bharga rm30++!haha.yang lain plak,ramai gk beli blouse n beg,termasuk faz jugak..(faz,mesti hg baca ni mesti hg senyum)\
pape pon..life goes on..

2 comments:

f a z z y said...

bisnes kirah berjaya sbb aku. haha :P

Qirah Isa said...

i like^^