Friendly Friends

May 22, 2010

masih terasa hendak menulis?exam la maklang!

bismillahirrahmanirrahim..
perlu diingatkan sekali lagi bahawa aku bukan sorang penulis profesional n kreatif ek!
dulu selalu gak menulis smpai sorang sahabat penah tegO ake sbb nulis luahan ati dalam buku rujukan!hahaha..malu kOt!

besday aku baru je lepas..skrg dh umO 20tahun..2O??datok..dh bule kawen!hahaha..alhamdulillah..ALLAH masih beri kesempatan buat aku untuk melihat dunia..bernafas di bumi-Nya..aku bersyukur ya ALLAH..

malam besday tu Zatil wish..Zatil Aqmar Abdul Wahid..yang paling best,kami dok mengimbau kenangan celebrate besday masa zaman kt skOlah..ape lg beb..emO ah..nangis2 aku dibuatnya..rindu seyh..tringat dulu..malam nak besday je mesti aku jadik berdebar-debar..sebab sahabat-sahabat tercinta,Shiela..Nada..As..Asiah..budak2 Wira n Revo n sape2 ajeh yang tringin nak jOin akan tabuh kita!akan terhasillah adunan menarik air clorox+softlan+nila+shOwer gel+ubat gigi yang diadun dalam baldi dan akan dicurah kt kita.hahaha.kadang2 tu ada la yang nk wat gempak..diikatnya mata kita...diheretnya kita ke rata2 tempat..pastu soh kita ngku sapa yang kita suka..mcmne aku tahu??aku dh terkena la wei!!!

dalam keadaan lencun..nak masuk dom,ada la pulak makgate..tahan xbagi masuk..kalau nak masuk kena nyanyi lagu Negaraku kuat2..hahaha..tebal muka seyh!then,masuk je dorm (HICOM), habis tudung2 aku depa ikat wt perhiasan bilik!arghh..hahaha..loker aku dh xde isi.katil aku tunggang terbalik..tp yang bestnya,dalam proses mengemas loker,ada a jumpa hadiah yang sengaja kawan-kawan selit bawah timbunan baju2 aku yang depa sendiri serakkan..(^_^)

well..
tu zaman dulu..
sekarang?
rasa macam x segirang dulu..
hehe
pape p0n..thnks pada sahabat-sahabat lama yg masih mengingati..
aku sangat2 menghargai...

thanks for the memories..



3 comments:

sHieLa said...

zatil call ke?? ouhhhh~

as eleyana said...

kirah.. ang dh kena tag.. check my entry.. hehe.. http://aseleyana.blogspot.com/2010/06/tagged-by-aimi.html

Nur Shaqirah Mat Isa said...

eeiii
hmpa kena tolong aku la..aku buta sikit blog2 ni